2007-12-15 19:35:54JoyceTang

··2007社團宣傳日のDecember··



好開心啊~~

因爲 社團宣傳日好好玩啊!!!


雖然 話就話係社團宣傳日

比D社團sell下自己 其實 實質好似我地高中嘅游園會咁

各個社團出D活動 比學生玩 或者賣D關于社團方面嘅野囖~!

呵呵……


睇下我地嘅學長几勁~!!


我地學姐都好犀利架!!!

她在傳授“秘笈”比我呢……





我地07屆噶都唔差咖……

尤其D B-Boy們 個個都好掂呢~!


同學姐 & 同屆嘅 合照啊!!

我還在食糖哦~~


教過我跳舞嘅部分學長**


大合照啊~~!

p.s 睇下前面兩個嘅動作……

Breaking 萬歲 ◎

上一篇:~秋游~^&*

下一篇:~翻到江门~