2008-01-18 11:03:26點點~

有些旋律
不管怎麼變
就算是變了編曲


一開始覺得很棒很不一樣

那種
痛徹心扉的感覺
還是相同的
會慢慢的出來

跟感情一樣,很奇妙的,不是嗎



真的好聽。琳恩瑪蓮still here
明明改了輕快的曲風
我卻哭了
我這個月才聽到這首歌的
是因為你

我很害怕
用音樂跟特定的人連結
因為以後不管在哪
只要聽到曲子
就會想起那個人
和自己當時的心情






琳恩瑪連

我無法抗拒
I just can’t help it
無論說什麼
No matter what you say
我聽見你的失落
It sounds you’re far from okay
感覺你的心
I know you’re hurting
請別再說謊 (別欺騙自己)
So please just stop the lie
只要 對我你願意
Just say, say you’ll try
不隱藏自己, 作真實的你
Try to stop hiding, and show me how you are
我看穿你的武裝
I see through all the faces you put on
你的困惑, 會變成怎樣
I know you’re wondering, just how you got to this
是疑惑 是錯過和失去
All you’ve lost, all you missed
都會過去的,你微笑想著
But it will be fine, and you’ll be smiling
一切將好轉,依隨你的心
And you’ll be grateful, for what’s still there
如你所期盼 你還是在這裡
And you’ll be hoping that you still have it here
關於失去的心
The things you thought you lost,
就讓它完成過去
The things you thought were gone
我希望看見
I wish I’d seen it
一段時間後
A long time ago
至少,我知道
At least, now I know
因為你承諾
I need your promise
不再有理由
No point of asking why
只要 對我你願意
Just say, say you’ll try
不再逃避
Try to stop hiding…
都將過去
But it will be fine…



王菲

思念是一種很玄的東西 
如影 隨行
無聲又無息出沒在心底 
轉眼 吞沒我在寂寞裡
我無力抗拒 特別在夜裡 想你到無法呼吸
恨不能立即 朝你狂奔去 大聲的告訴你 
願意為你 我願意為你
我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒 停留在你懷裡
失去世界也不可惜
我願意為你 我願意為你
我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應
什麼都願意 什麼都願意 為你
我什麼都願意 什麼都願意 為你