2004-05-02 19:00:00Wing Wing

五一黃金週

5月1日勞動節
香港放一日咁大把
中國大陸就放一個星期
好多同胞都會去世界各地旅遊

香港放一日咁多
仲要星期六
honey同我都無得放要返工
突如其來既flight cancel
令honey唔洗返工
當我知道honey唔洗返工既時候
我已經做完一日既工作仲返到屋企添
當時只係中午12點45分

4點honey黎左我屋企
買埋tea仲要加隻燒春雞"孝敬"我既汪汪s
好休閒地睇左隻Discovery Channel既VCD
係關於Mummy木乃衣
睇左大約十具mummies鬼咁興奮
總係覺得自己識多左野

夜晚睇埋明珠台 "I not Stupid"
(係,無錯,係I not Stupid,無verb to be")
睇埋國際台既Survivor
全日好嘆

五月三日起一連七日
honey會放一個week既大假
即係好似大陸同胞咁放一個星期
話用黎溫書做project
因為再下一個week佢就要exam
頭兩日已經比我book左