2004-05-01 22:44:00Wing Wing

4月30日 星期五

放學後,同"O"同學一齊搭車,我仲有d時間剩,
"O"同學陪我去運動家行一個round,
見到一對黑底配桃紅色既Nike鞋,
好好好靚,4百幾蚊!
我有一條又姣又師奶既褲,
同對鞋好好好襯!

試左但無買,
因為我唔可以一睇中就買,
依家學緊"忍手"呢個行為。

返到屋企,晒我d鞋出黎,
睇下有邊對可以報銷以便"籐"出空位。
Oh no!!
對對都good condition,
no excuse!!!

統計:
我有5對日常出街鞋,
都係d大路牌子Nike Adidas Puma Converse;
4對斯文鞋,
有平有貴,但有一個共通點就係平底;
3對命鞋 (高辳鞋),
呢3對都係數百蚊一對既"皮"鞋,
除左全黑o個對,
其餘兩對加埋都著唔夠十次。

我想快d消化一d鞋,
買都買得安心d。