2021-02-26 07:34:22Camille

〈I Want It That Way 〉Backstreet Boys

想當年,可是少女殺手.....

變成現在流行的大叔.....

哈哈,亮點看了就知道。

歌詞:

You are my fire
你是我的生命之火
The one desire
是我所渴求
Believe when I say
當我這樣說時,請你相信
I want it that way
我就是愛你

But we are two worlds apart
然而 我們卻宛如身處兩個世界
Can't reach to your heart
我無法觸及你的心靈深處
When you say
即使你親口對我說
That I want it that way
我就是愛你

Tell me why
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a heartache
一切只剩下心痛
Tell me why
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a mistake
只剩下無法挽回的錯誤
Tell me why
告訴我為什麼
I never wanna hear you say
我卻又不敢聽你說
I want it that way
我就是愛你

Am I your fire
我是你的生命火花嗎?
 Your one desire
我會是你的渴望嗎?
Yes I know it's too late
即使這一切都已經太晚
But I want it that way
可是我要說 我就是愛你

Tell me why
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a heartache,
一切只剩下心痛
Tell me why
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a mistake
只剩下無法挽回的錯誤
Tell me why
告訴我為什麼
I never wanna hear you say
我卻又不敢聽你說
I want it that way
我就是愛你

Now I can see that we've fallen apart
現在我們分離兩地
From the way that it used to be, yeah
被層層阻隔分離
No matter the distance
但是不論相隔多遠
I want you to know that
我要你知道
Deep down inside of me
我心深處

You are my fire
你是我的生命之火
The one desire
是我所渴求
You are, you are, you are, you are
你是 你是 你是 你是

Don't wanna hear you say...
我不想聽你說
Ain't nothin' but a heartache
只剩下心痛
Ain't nothin' but a mistake
只剩下錯誤
 (I wanna hear you say)
我想聽你告訴我
I never wanna hear you say
而我又不敢聽你說
I want it that way
我就是愛你

Tell me why,
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a heartache
一切只剩下心痛
Tell me why
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a mistake
只剩下無法挽回的錯誤
Tell me why
告訴我為什麼
I never wanna hear you say
我卻又不敢聽你說
(Don't wanna hear you say)
我不想聽你說
I want it that way
我就是愛你

Tell me why...
告訴我為什麼
Ain't nothin' but a heartache,
一切只剩下心痛
Ain't nothin' but a mistake
只剩下無法挽回的錯誤
Tell me why
告訴我為什麼
I never wanna hear you say
我卻又不敢聽你說
(Never wanna hear you say it)
我卻又不敢聽你說
I want it that way
我就是愛你

Cos I want it that way
我就是愛你