2005-09-16 08:33:59虎牌

小小世界-xmas裝

三月個又到了
新聞台的房租(文章)得趕快補上

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※

下了船,Barbie 扯扯我的衣角興奮的說:『媽媽,我還要再看一次』
『啊~什麼,再看一次?』,快累壞的我,急速吐出疲憊的反應
已經第三遍了耶,她卻興致勃勃的想要再看一次這種騙小孩的玩意兒
誰叫我是好媽媽,誰叫她本來就是小朋友
反正人不太多,就陪她再排一次隊吧

It’s a world of laughter A world of tears
It’s a world of hopes And a world of fears
There’s so much that we share
That it’s time we’re aware
It’s a small world after all

It’s a small world after all
It’s a small world after all
It’s a small world after all
It’s a small, small world

There is just one moon And one golden sun
And a smile means Friendship to ev’ryone
Though the mountains divide
And the oceans are wide
It’s a small world after all

It’s a small world after all
It’s a small world after all
It’s a small world after all
It’s a small, small world

不知這旋律在隧道裡迴盪了幾次
也不知這童稚的聲音,打動多少小朋友的心
隨著船隻前進,不同文化展現在前
Barbie時而指著兩岸的娃娃問我:『媽媽,這是哪一個國家?』
時而興奮的指著跳草裙舞的娃娃告訴我:『媽媽,這就是Hawaii dance哦!』

Disneyland裡最不驚險刺激的小小世界
是她的夢幻世界

瞧她專注的眼神

果然