2008-05-01 11:59:02尐霖

尕霖and兲灆(5)


就咁平静过去咗一嗰月。今日,喺Jolin同Sky拍拖一嗰月嘅纪念日。无人会

预料到,喺哩嗰咁开心嘅日子,竟然会发生D咁嘅事。

Sky摞嗰電話出嚟打俾Jolin。“喂喂喂,记唔记得今日喺乜嘢日子啊?”“梗

喺记得了,喺我同某嗰傻佬拍拖一嗰月嘅纪念日啊嘛。”“我喺傻佬嘅话。咁

你未喺傻婆?”“你先傻婆啊,讲啦,喺边度等啊?”“你话呢?”“咁即喺

果度啦?”“嗯嗯。”“咁10分钟之后见啦。”“OK.”

Sky同Jolin都将自己打扮得好靓。佢哋同时出门,去果间店。

行下行下,天蓝觉得嗰訫有D唔舒服,好似有D唔好嘅事要发生。点知,佢一出

转弯角,就见到Jolin被车撞到。佢即刻冲过去,将Jolin抱起,不停咁叫身边

嘅人call白车。过咗一阵,车嚟到了,D护士将Jolin抬上车上邉,Sky亦都跟住

上车。宜家,佢嗰脑已经一片空白,祗喺记得,Jolin一定要快D醒!!!

到咗医院,佢喺手术室门前等。过咗无几耐,阿J都嚟咗,喺护士打电话通知佢

架。佢一嚟到,就抓住天蓝:“你点解会俾Jolin撞车啊?!你做乜唔好好保护

佢?!你点做人男朋友架?!!”“我唔知啊,我真喺唔知啊。我一转弯行到

出去,就见到Jolin俾车撞亲...”“你......?!”哩嗰时候,医生出嚟了。

“请问边位喺病人家属啊?”“我,我喺佢男朋友。”Sky好激动咁讲。

“病人宜家已经无乜大碍了,你哋可以去睇下佢,喺613好房。”“唔该医

生。”

佢哋即刻去到果间房,佢哋见到Jolin一嗰人好安静咁训喺张床到。

(待续......)