2008-04-13 13:49:53尐霖

尕霖and兲灆(2)

又过咗几日,Jolin又喺千钧一发嘅时候冲咗入学校,今日值日嘅依然喺

Sky,于是,佢哋决定一齐行翻课室。“Sky啊?”“啊?”“我..我想同你...

咗friend啊,得唔得啊?”“我哋早就已经成为咗朋友啦。”“吓?喺咩。我

仲以为自己寻晚咁想见你,喺因为我仲未同你讲我哋喺feiend添。”“你话...

寻晚想见我?”“喺啊。”“咁你可以call我架嘛。”“你都无俾你嗰号码

我。”“咦?喺涡。咁你记住啦。136...”“嗯,ok,我嘅喺134...”“如果

今晚你想见我,咁就call我啦,我会出嚟陪你架。”“嗯。”就喺咁一路行到

课室。
“Jolin啊,你同Sky好熟架?”Jolin嗰friend Suki问。

“soso了,不过,佢话如果我想见佢,可以call佢涡。”“你就好了,有嗰靓

仔,不过唔紧要,我都有嗰BF了。”“你讲咩野啊?!我同佢祗喺friend

咋。”“你哋咁都仲话喺friend啊?!“喺吖,我哋识咗几日咋。梗喺friend

啦,如果唔喺,你以为喺咩啊?”“我仲以为你地喺十几年无见嘅情侣添。”

“有乜可能涡,你咪鲶咁多啦。”“宜家唔喺唔紧要,好快就喺架了。”

“吓?”“唉,乜你咁蠢架。嗱,你喺未见唔到佢果时会好想见佢啊?”“喺

吖。”“喺未好挂住佢啊?”“嗯嗯…”“喺未嗰脑入邉有好多关于佢嘅嘢

啊?”“嗯…”“咁就啱了。”“乜意思啊??我唔明啊??”“咁就证明,

你钟意佢啰。”“吓?无可能。”“乜嘢无可能啊。当初我同阿斌都喺咁走埋

一齐架。”“我.....”“无我了,锺意未认咗佢啰。”“铃...铃...”“唔讲

了,上课了。”

Suki嘅说话,令Jolin鲶咗成日,佢喺度鲶,自己究竟喺咪锺意Sky。佢翻屋

企嘅时候。经过篮球场,佢见到一嗰熟悉嘅身影。

“咦?Jolin,好耐无见了,你几好吗?”喺阿J啊!!喺Jolin爱咗两年嘅男

崽。“阿J,点解你会喺哩度嘅?你唔喺去咗America咩?”“嘻嘻......唔记

得通知你添,我决定翻嚟读书了。”“吓?点解吖?”“因为,哩度有一嗰对

于我嚟讲,好重要好重要嘅女崽。”“哦,喺吖,果嗰女崽肯定喺阿盈了。”

Jolin好唔开心咁讲。“梗喺......”“啊,我仲有D事,我走先啦。”一转

身,Jolin嘅眼泪就流咗落嚟。佢剩喺覚嘚嗰信好痛,好唔舒服,原来自己仲喺

爱佢架,本来以为,佢走咗之后,自己会忘记佢,但喺,其实自己由头到尾都

无忘记过佢架,爱咗佢两年了,付出嘅嘢亦都够多了,到最后,自己得到嘅,

就只有眼泪?

“Jolin?你无野啊嘛?”喺Sky啊。原来Sky一直都跟住Jolin架,因为佢发

觉,自己已经钟意咗哩嗰女崽架。“Jolin?”“我无野涡,你走先啦。”“你

唔驶再呃我啦,我乜嘢都睇到晒啦。你想喊就喊啦。”“555......点解??点

解要咁对我??”“Jolin啊,其实哩几日我鲶得好清楚了,我锺意你啊。”

“我...但喺我...”“唔紧要架,你可以翻去考虑下先架。或者,我可以帮你

忘记佢呢。”“我...”“我送你返屋企先啦。”“嗯、”一路上都好沉默。

“我到了,你可以翻去了。”“嗯。咁你早D训啦 。”“嗯。”


Sky話佢锺意我啊?我应该点做好啊?Jolin成晚都爲咗哩嗰问题而烦恼,结

果,第二日朝早,就多咗两嗰黑眼圈。

唉,究竟点算啊?我对Sky唔可以话完全唔feel,但喺,同对阿J果D喺囿唔同

架。我真喺爱阿J。不过,阿J钟意果嗰,喺阿盈,唔喺我,既然喺咁,不如同

Sky一齐,咁样,或者可以令我真正咁忘记阿J。Jolin喺嗰心入邉做咗嗰决定。
(待续......)
LiTTLe-Y1NG/ 2008-04-20 20:56:26

.......
唉,,,~~
尒菂想像力比莪還要好呢..!!哈哈

kawin 2008-04-13 16:34:15

真喺服佐伱啦~~
可唔可以冩下其他野啊???

版主回應
得啦得啦,下次先啦 2008-04-13 18:31:02