2007-05-02 18:15:12-雅-

五.一

啊!!!!!!!!!!!!!
終於放五一假lu!
可以放7日假咁多,正><
不過我就冇返香港,諗住係廣州渡過呢7日
肯留低既就只有....4個(包括我)
4個男生留係宿舍到可以搞d咩呢?
冇乜野搞,最多出去唱k,或者行街掛...
===================
唔....
五一假之前同班朋友去左x吧,飲左d酒,爆左d野出黎...
宜家諗返...
瘀!
內容都係d感情問題
哎呀!我又墮入情網喇,搞到我好煩,溫書都集中唔到精神...
寫住咁多先

~完~

(冇相呀,因為我係網吧)

上一篇:做人真係....

下一篇:曝光!! 我的桌面