2005-11-27 12:09:13酸雨中的傷樹

Nana~~~~世上的另一個我

昨天同daisy去左睇nana(上了成個月先看)~~~我地約左係花園街街市度等,因為佢係果度落車,但我去到花園街看不到街市,因為我只向前望,原來街市就在後面,找了很久,很久~~之後都係約番係地鐵站等~~~我係由花園街街尾行番轉頭~~出曬汗了~~~~

之後就去左買非先,係mk嘉禾看,跟住就係新世紀行左陣,去下書店看下呢樣看下果樣,拿人地d地圖睇下,on on 居居咁就走了,之後去看puzzle就差不多夠鐘了......間戲院個廁所好暗,好似無$交電費咁超恐怖,nana開場啦.......看到"地屎"佢看到好投入.....戲入面d人個個人都勁型,我都覺得幾好睇~~~d歌又好聽.....對未看過漫畫的我都覺得值80分啊~~~佢睇完出來都好似不能平伏勁輕奮果隻加痴痴地,隻手fing來fing去好多動作(好似青山出來咁),不過套戲就真係幾ok既,入面首歌叫glamorous sky,好聽好聽推薦大家~~~令到我而家都成日哼住呢首歌~~~我地之後去左好好好多人的潮流特區,好迫啊,再之後就去左食野,沙嗲王好多人啊,要等好耐就無食到,佢話食過橋米線又係痴線地多人,之後食左肯得基(很久沒吃了),嘩~~你都幾大食喎~~~哈哈,之後又話頸渴喉嚨痛要飲水,仲要指定話要飲meko,再行下街睇下鞋就走了........回到家仲問細佬借d nana漫畫看先訓,漫畫好似無咁好睇喎~~~~~