2005-11-23 22:37:19酸雨中的傷樹

cafe

星期二放學後去左間cafe play,玩下大富翁,鋤下d,玩九宮人格測下咩性格,都ok好玩.......不過d野飲就真係差d啦,唔係太好飲唔係太好飲........我地鋤d贏左要洗牌之外,仲要被人問以前拍拖d野,又認識大家多了不少,玩九宮人格普通準啦.....我11點幾就走左了,佢地就繼續,佢地不停係咁問係咁問........我都係覺得以前果間magic cafe好似正d咁.........

星期三就去左畢業禮冇咩人去唉!!得果8個人~~~~~一個半鍾就走了~~~之後去了唱k,因為ken&yimling話佢地好沒唱了,聽到yimling唱歌真係差了不少,原來太耐唔唱真係會退步的.....唱到4點走人.....佢地本來話夜晚去打邊爐,我太倦了,因為昨晚訓左好少,所以改了下星期六先打........我今日不停問人覺得我同兩年前初識我時有咩唔同,得出以下結論:老左,個樣滄桑左,殘左,雙眼好似冇神咁......人生有太多野係留唔住的,包括青春.......22歲的我老開始了.......啊恩話我矮左,傻的不會吧.........