2013-01-12 09:20:07阿糟

對自己又了解多了一點點…

  一直以來都知道自己「聆聽」及「閱讀」有問題,不過,今晚仲發現了自己的「想像」、「理解」、「記憶」、「說話」都有問題,尤其是「短期記憶」,比金魚更甚,明明諗緊IQ題的答案,諗諗下答案,居然忘記了那條題目問乜,所以我絕對不能睇小說,因為我從來都記唔倒前一頁講到邊度。

「說話」開始無經大腦思考,語無倫次,例如︰想講"聖誕"變"復活"。

「換錢」仲死,最深刻的一次,有人同我"唱"兩蚊散銀,因為對方要亳子,我倒晒啲散銀出黎,望咗好耐都搞唔掂,最後對方忍唔住自己出手攞夠數。至於一大班人食飯湊錢埋單時,我會好快咁講得出每人要夾幾多喎,有時仲可以去到小數後兩個位架,但到攞錢出黎時,攞半日都搞唔掂。我朋友忍唔住話我哩啲咪係"紙上談兵"囉!

咁知我靠數學攞分既朋友會問,我平時點做數學既文字題呢?話俾大家知,其實我望住條題目,只係見到啲數字同幾個keywords,就開始解題寫答案架喇!

有個friend咗既同事告訴我,初時以為我整蠱佢,佢好炆我成日都話睇唔明佢寫乜,直至近來,我問佢別人寫給我的一句很短的說話時,佢發現原來我真係「閱讀理解」方面出問題~(佢心諗︰咁都唔明?有幾難明呀?!)

 另一方面,我有馬騮、羊仔、豬仔、蝸牛的特質,例如︰坐唔定,雖然無運動,啲手腳都仲算靈活,愛吃有草青味的食物,貪睡(一放假就瞓,足不出戶),反應慢…