2005-12-02 13:29:30Joe Joe~

二零零五年十二月二日

  哈~我又來了。睇下幅相幾得意,有人食緊野果陣時俾人影相,影到塊面漲「book book」,好cute好得意呀!

  我自問現在既我真係好幸福,有一個好正既女朋友,我諗我冇擇錯了。有時諗野諗都最後,好多時不免會諗到你,諗下你做緊乜,o係邊度呢,會掛住你,會擔心下你,驚你病,怕你有事,哈,神經過敏。其實原因好簡單,可能我真係做緊一個保護者既角色,我真係唔想我愛既人受到傷害,雖然我好明白亞藝你係一個比較堅強既女仔,根本好少時候要我擔心,但係我仍然依舊做好我男朋友既角色,當你傷心、受傷既時候,我會第一時間去呵護你。呢個角色,到依家為止我都做得好舒服,同你一齊真係好開心,好快樂,好溫馨。

  就快半年啦,我唔係好刻意咁數住,都唔驚唔覺一齊左半年啦,話唔長,話唔短,繼續下一個半年,第二個半年,第三個,第四個,一直一直咁落去就好啦。

  我好鍾意同你一齊架,見到你會好開心,拖住隻手真係感覺好奇妙,記得開始果陣時我真係好想拖住你隻手,但係初初唔敢,卒之有一次行行下我拎隻手出黎俾你,「嘿!」左一聲,你就會到意啦,我都唔係記得好清楚,大概係咁呱,哈,第一次拖手仔永遠都係咁回味無窮,果陣時果一刻真係觸到電咁樣,成個人麻痺晒,個心好舒服好舒服...嗯~到依家我都係咁鍾意拖住你隻手。

  除左拖手仔,我仲好多野都好鍾意做,嗱,數俾你聽啦:拖住你,望住你,攬住你,抱住你,錫住你,啜住你,舐下你,吹下你,咬下你,擠下你,「mit」下你,摸下你,聞下你,索下你,呵下你,玩下你(大把野玩),夾下你,煩下你,「tum」下你,「high」下你,掂下你,初下你(尤其你塊面)......好多好多,數天光都唔晒。

  睇番以前d日記真係好回味,好搞笑,又記得果句:「...微笑著輕歎問自己何時已把她放進如此無可拯救的深心處?這就是情難自禁,把自己放在理性與衝動之間吧...」冇錯,真係已經放左o係深心處了,而且係好耐之前既事了。回想果時有時候會諗住你諗到我lor lor戀果陣,真係好得意,果時當然以A-level為重啦,差不多每晚都係我最後一個離開學校既,可以話係最後既守護者了,有時一個人溫書溫到好勊既時候,好多時都會諗起你,會諗下你做緊乜,食飯?溫書?唔駛問,你一定好勤力,哈,依家唔同了,你懶左啦。

  以前眼見身邊有好多朋友都開始拍拖,搵自己既另一半,我自己就冇羨慕過,只係同自己下定決心,要搵一個岩自己就夠了,拍拖唔洗多,一次就夠了,我真係咁樣同自己講,所以我好小心咁擇,留意下身邊既女性朋友,但係o係商會中學果陣真係冇個岩心水,哈,好似講到好大牌咁,其實我都係追求幸福姐,卒之唔讀商會去羅桂祥了,講真,能夠o係商會繼續升讀會更好的,但係事與願違,不過塞翁失馬,焉知非福,o係果邊我真係前所未有既讀得咁開心,而且俾我搵到一個好岩我既女朋友。真架,你好岩我架,所以唔洗怕自己唔夠好,你真係一件正野黎架,正如我都係咁樣同自己講:「我係一件正野黎架!」所以你都要學下我,咁樣同自己講啦。

  你想知你點樣岩我法嗎?等我話你知啦。其實我地兩個o係屋企都係最大果個,大哥,大家姐,我最欣賞既係你自己同自己承諾要盡力比最好既俾屋企人,呢一份責任心我好鍾意,點解?因為呢一份責任心發展到最後就係令你成為一個好女朋友、好妻子、好媽媽、(跟住係嫲嫲?哈哈。)做男人,尤其是係做大仔好應該有呢一份責任心,唔好睇我成日怨屋企人點樣對自己唔好,點樣對我冇情,其實我心底裡面都係好愛我既屋企人,我對屋企都有我自己既承諾,我要幫手供樓,供我細佬讀書,唔要佢地擔心我,搞掂自己既生活一切,呢d都係一個男人應該做到既事呱,我依家未做住,但係我就係向住呢個目標前進,我屋企人真係俾人蛤左好耐了,我真係唔能夠再忍,我要俾好既生活俾佢地,唔洗再憂慮呢樣冇錢果樣冇錢...你明嗎?你有你既屋企人,我都有,大家都應該以屋企為重,做個負責任既大仔大女,一齊努力啦。

  除左你既責任心,梗係仲有其他啦,不過講唔晒了。缺點?係人都有架啦,所以唔洗咁擔心,肯改就得了,至少我包容到,我EQ太高了,要我唔開心真係好難好難,同你一齊就係開心,快樂,幸福,你就係冇乜大缺點,要我數出你既缺點真係幾難的,有人話情人眼裡出西施,愛一個人係盲目既,我唔信,我一直好清醒,因為我既信仰同埋真理會話我知,你真係好岩我,真係一個好好既女朋友呀,而我相信你亦都係一個乖乖女,好家姐,好妻子,好媽媽...我追求既伴侶就係咁樣啦,你明白嗎?我就係不斷地默默祝福,抱住無限既福份去同你一齊呀。

  就係因為你太正啦,所以我先至咁愛你。Come on baby!Be my woman!