2004-10-26 22:11:34尚未設定

【9月25日‧我生日﹗(上)】

果日係我既大日子呀﹗﹗
又大一歲﹗

首先我就約左饅魚、阿曼、阿華係柴地恆等,
之後落銅記開K房先,
一路唱K一路等阿靚仔‧‧

我同阿華係度玩紙巾,周圍掟,超白痴﹗﹗﹗
仲掟到唱緊歌既阿曼,超好笑‧‧
唱左冇幾耐,靚仔黎到就一齊唱啦﹗
靚仔同饅魚除哂鞋,企係張野度唱,勁搞野﹗﹗
我地班人又係度勁點"好好戀愛"呢首歌黎唱,
因為呢首歌實在係太正啦﹗

過左一陣,就cut左歌啦。
咪個個比錢lor,我又諗住比啦‧‧
點知‧‧阿曼同阿華死都話唔使,
要請我喎‧‧好無奈lor‧‧

跟住我地去左影貼紙相,
咁阿曼咪打比阿蚊lor,
睇下佢係邊啦,點知‧‧
咁得我地幾個去影啦,
影左幾張,靚仔突然話佢唔想影,
搞到個個都好無奈‧‧‧

之後我、阿曼、阿華陪饅魚、靚仔買野,
佢地買完野就返左柴灣lu‧‧
咁阿曼同阿華咪同我去左"阿貓地攤",
果度真係好多貓貓,好得意﹗﹗
阿曼打多次比阿蚊,阿蚊聽電話啦,
阿蚊‧‧(唔想打)

最後我就話走,費事阻住佢地兩個啦。
阿曼同阿華咪陪我等車lor,
一邊等車一邊傾計‧‧
跟住就搭車走人lu‧‧‧

PIC Snoopy呀﹗