2005-08-02 12:30:31JoAnnE*.*

唔..........是但啦~~(新)










其實冇乜特別想講~

只係覺得「又係時候打下diary」









呢排都係番工、訓覺、番工啦~~

前日上海d機"lum"晒,攪到我要extend四個幾鐘>

又要俾d客係咁"媽"!!!








好想放假..........










上星期放假終於去左游水喇........

今個星期放禮拜六,想約朋友出去,但發覺要約既人太多,都唔知點分d時間~~









公司又請好多人

有時都唔知佢請咁多人做乜

我又唔係好覺有好多人走

可能我都唔認得d人,走左我都唔知~~







好多人話黎緊12月係公司最多人走既高峰期

我都覺

因為我都係做到12月就唔使賠錢走得









唔知我會唔會成為走既其中一個








唔.............其實而家做做下都覺得冇乜野...........

可能我而家已經做慣左民航.......

遲d要我跟大機,我又會好想走~~
















唔.......就係咁喇!~~