2005-05-30 20:53:59JoAnnE*.*

Work day 1




嘩~~~~~

真係超級耐冇黎過喇~

見到仲係加肥個「低B」樣就知啦~~










今日係番工既第一日,見放得幾早,就上黎打個DIARY,明早又要9:15番到中

航..........不過比起今日8:45已可算係一個恩賜^^"





其實今日起一連3日我地都係上堂為主,到第4日我地Airside既PSA就會開始「跟

師傅」,所謂「跟師傅」其實就係跟住senior既同事學習平日既一切工作,而我地

唔會跟特定既一個師傅,即係會跟多個senior既同事學野......但聽講唔係個個師

傅都咁肯教人做野,遇到個唔好既就唯有自己「沉著應戰」喇~~






今日trainning主要係介紹下公司既背景同講下作為一位PSA要具備既條件,我地分

做3組,學習模式都幾active既.......而且我地個trainner Julianna又係一個好

smart既高層人員,所以都吸收左幾多航空知識,好開心知道第時都係由佢train我

地Airside既PSA.......今日其實都學左幾多野下,不過時間都過得幾快,5:00我地

airside既同事準時收工,landside既同事就要度身做制服,聽日先到我地度~即係

聽日要遲收工喇.......





臨走前Jardine既高高層黎同我地sharing,佢話而家平均一個月走10個人左右,

而且Jardine仲未請夠人,但到左八月份就應該ok,而我地既workload就唔會咁

大......佢勸喻我地其實一份工你至少做一年先會知適唔適合自己......其實佢都

講得岩既......所以我諗住如果真係仲in唔到FA,就一路做住呢份工先~~





而且其實Jardine既benefits都ok呀.......比我發現到原來我地做滿一年之後都可

以用一折買機票咖!!!不過只限4間航空公司,其中兩間係英航同阿聯酋航空....同

事Vicky話佢之前買阿聯酋飛歐洲既機票要4000幾蚊,咁即係話如果我做滿一年

就可以用400幾蚊買張飛歐洲既機票~~





但為期呢六個weeks既trainning我地要背熟晒Jardine serve既20幾間航空公司既

客戶code,仲有就係航空術語、各國City code......真係......好多好難記><"






聽日下晝會去機場玩treasure hunt,有得出去走走真係好~~仲會入去禁區我地工作

既地方site visit同見下d同事~~好期待呢^^