2010-10-14 10:01:25布甸小狗

妖, 正能量快D返黎LA.

一連兩星期的實驗終於稍為減少了.
不過呢, 很想說聲"頂", 
因為某D"SEND些"真係好Q麻煩GA
突然又話要上堂, 話明要提前, 真係提前LOR, 四十分鐘. 玩野咩.
好在我都唔弱, 係甘叫距推到下星期先上, 下星期因為係考試週前夕, 所以會無甘多班.

另一個"SEND些"又用教青局黎"撻"我, 話要星期五要用品, 
大佬, 係個廢墟度搵野, 我真係唔知點入手lor.
點解做physics既人都甘麻煩ga

本來話16,17去我最懷念既廣州, 
結果都係取消左個活動呢, 妖...
好唔開心.
好想"聊"個同事去呢, 但係我又怕另一個會唔開心呢.
真係順得哥情失嫂意呢.

過多兩個星期就上完個培訓班呢,
到時又回復到好"閒"既日子
我都係要報多個課程呢, 
做手工好?!定係玩氣槍好呢
真係好難抉擇呢.

我要用正能量既心去面對跟住黎緊既日子呢
尋日同個fd傾完我地個位既無奈之後,
原來大家都有自己既想法呢
特別係老師提到我地個位, 所含既難處.
老師真係好好lor
可以體會到我地既辛苦, 亦明白到我地既難處.
因為之前既老師距地完全feel唔到ga

係香港同大陸, 我地呢個位既同工都好被受重視
奇特地, 呢度既所有學校既高層都覺得我地同行政係一樣
大佬啊, 行政唔使索毒氣, 唔使掂化學品
我地成日都要掂, 成日都要索, 又唔幫我地買d重手少少既保險, touchwood萬一有咩事, 都可以保險返我地啦.
唉, 都係好衰既政府, mark低我地既投訴, 但係就依舊故我, 真係好想講粗口ga,

要快d過埋呢個月, 我十一月就可以重新啦,
十一月實在有好多活動呢, 
有dreama睇, 有黃子華睇,
又可以開始做埋我既手工,
好忙好忙呢

come on la, 正能量baby, 快d投向我懷抱

上一篇:很想很想大聲的說

下一篇:十一月了