2005-12-28 01:02:45

聖誕

今年聖誕過得很平靜,我又無出去迫,又無去飲酒﹝其實我好少飲酒﹞。只係睇咗部小孩的電影「四眼雞丁」和飲咖啡。我懷疑這部電戲係俾細過十歲的小朋友睇的,個半鐘的影,只係得五分鐘笑位,和史力加簡直無得比呀。去睇king kong仲好呀,或者蝦你老實都幾好。

聖誕當日傑傑和安安來我家玩,其實佢哋都走咗十幾年了,但一年都仲會來我家四到五次。雖然他們都大了,但在我家玩得很開心。下次啦,你們逗留的時間長d我可以帶你們去睇吓戲,或者食吓high tea。不過我要做補習老師呀,因為傑傑已經讀到中三,佢有一點化學的功課不太明白,我便要解釋俾佢。在我眼中,這些問題是數學的問題,而不是化學的問題,希望我的解釋能使他明白啦。

回想起他們走的時候我很傷心的,因為我當他哋係我的弟弟一樣。當年零用錢不多,但我也會留一點買零食給他們,或者帶他們去麥記,我的童年也因為他們而豐富起來。