2005-10-05 22:04:51

討錢

近這幾年,香港多了一班隨街討錢的人,可能因為經濟太差吧,他們會放下自己的尊嚴,到處問路人討錢。但其實在這班人中,有一些是真的忘記帶銀包、真的差一元坐車回家、真的等著你的一元半塊開飯。

前幾天等車回校的時候,一名智障的青年問:「你可唔可以俾廿蚊我?我坐錯車,無錢返去,我要回XX村呀。」。其實我一向都會給問我討錢的人俾五蚊,因為我認為他們肯為幾塊錢而放下僅有的尊嚴,可況我也不是等著這幾塊錢來開飯。

我打開錢包剛好只有五塊錢的零錢和一張一百蚊紙,我只好給他五塊錢,說:「我沒有零錢呀,只得五塊。」,誰知青年道:「你為什麼唔肯幫我呀,點解你唔肯俾廿蚊我呀!」,我說:「我唔係唔係肯你呀,但我真係只得五蚊零錢和一張一百蚊紙。」,青年說:「咁你去打散張一百蚊紙咪可以俾廿蚊我囉。」。就在這個時候,我開始火起來,我認為我俾錢你,無論是多少都己經幫咗你,有時候唔係你唔想幫,而係你幫唔到。我便語氣很重道:「我真係只得五蚊,你要就要,唔要俾返我。」。那青年便離開繼續他的討錢之旅。

其實如果我有廿蚊,我會給佢的,最大原因係他是一名智障人士,很多時候他們都會給人白眼,可況他還要問人討錢。