2004-04-10 03:43:15閃閃星女皇

受難曲

今日又同d同學仔出街 去左睇受難曲
呢套戲都係好恐怖 成套都係賣弄殘暴變態肉酸
我睇到一半都想走 實在太殘忍
呢套戲唯一既用處就係比我知道耶穌為我地釘十架係好偉大!
都唔想講咁多呢d野

之後同kenny mo cyrus食飯
食飯又傾返套戲既內容
食既時候都真係有d想嘔
因為真係太血肉無糊
真係多謝大王既關心
因為大王怕我睇完個心唔舒服
又真係幾唔安樂
不過我都要盡快忘記呢d恐怖鏡頭

食完飯cyrus車左我地去飛蛾山
睇下美麗既景色 再傾下計 真係好開心~
原來大家都有開心過後既失落感
去完camp自己係屋企既感覺真係有d失落
原來大家都有既 好在... 哈哈
唔係only我有
有車真係方便 去邊都得
仲有人送埋返屋企 太好喇~

最近男朋友話我成日群"仔"
都怪我地班太少女仔 哈哈
不過我都好掛住你架 唔駛擔心 比個^3^你補返啦~ hehe

最近出得太多街 係時候要為project而努力
努力 大王你都要努力 做個勤力大王呀~!!