2004-04-10 03:27:00閃閃星女皇

IVE同學仔Camp

ive生活這樣就三年喇
終於都攪得成camp
真係好開心

今次真係去camp之中都叫悶多野玩
所有活動都係排住咁去
一d都冇悶場真係第一次
一開始就去沙灘玩
我覺得最好玩就係閃避球
我第一次玩咋 雖然成日比人擲中
但都係好開心 ^^
以前唔鍾意玩呢d遊戲係因為怕輸
次次都輸 但玩玩下又有佢既樂趣
當然有去camp必備既bbq
耍盲雞 killer 7級豬 樣樣都剌激!!
仲有唔少得既飲酒 大話骰個d啦 <--都幾好玩 有d鍾意tim
最good就係飲酒傾計 最後我地只係訓左一個鐘 真係勁攰呀~!!

ive既同學之前比我既感覺係比較陌生
除左大王同kenny之外
不過去完camp之後大家既感情真係增進左唔少
因為大家好少坐埋一齊傾計 傾心事
實在太好喇 感覺好好
希望大家可以keep住既好既關係
呢班朋友同我以前既朋友唔同
比較開懷 比較癲d 但我好鍾意~*
因為可以令我開心d~

總括而言 去camp係非常之good 希望考完試可以再去~ yeah~!!

p.s. 我地竟然又冇大合照 唯有放張有靚女既相啦 哈哈~