2005-08-10 01:43:13

親人

想講一樣野,你地同你地d親人gai關係點ga,
即係唔係家人gai親人...
其實你地明我講乜ga la

我不嬲好唔鍾意我伯父,因為佢曾經打過我,
我真係唔清楚佢有乜野資格打我,
佢個仔連人都差d殺死過,佢教仔教成點,
竟然打我,最慘係我阿爸一d都唔支持我,
仲話問過佢,只係掂到下我,你有無搞錯。
家姐出事又唔幫,我又唔幫......
不過我好鍾意呢個堂哥ga,佢只係被人累的。

到大姑姐,我又係好討厭佢,成日單單打打,
蝦我阿媽,不過近年就好左好多啦,
對我阿媽都客氣左,算啦,我唔應該只是記住她的不好事,
都改過啦。

最後剩下細姑姐,咁多個父系親人來說,
佢係最好的,為人風趣,又識照顧別人,
呢篇文都係因為佢而寫。
因為佢今日無啦啦打電話來找爸爸,
可是只有我在家,咁佢就同我傾起電話來啦,
傾下傾下,佢又講下自己gai野,
我又講下自己gai野,竟然我地講左成半個鐘。
識我gai人都知道要我講電話多過5分鐘...
除非係靚女啦,又或者係我最愛gai釗釗啦(基佬疑雲)

其實我都係今日先第一次去了解佢,
之前,我只知道她沒可能有Baby,原來她一直想著以後的日子,
只剩下她和她老公,而佢都無怪過佢老公gai~~~~~
經過今日之後,好似同佢friend左好多咁,
不過我都覺得自己叻左ar。
以前我對住佢,都只會做Yes man,但依家,
我可以同佢有傾有講,原來我已經成長左咁多lu~~~~

唔係乜野都要0變1先係好,
0變0.1都唔錯ga,
因為無0.1,又點會有1。

近期我都迷上左sudoku呢個玩意,仲開始熟手tim ar~~~
初時我睇apple,先知呢隻game,
我仲傻到係咁諗,會唔會係排列定係乜野呢,
原來只係寫晒1 to 9 就得,正。

我真係好鍾意下雨,除左可以睇下白衫變"seefull"之外,
就係可以享受下拎住把好細gai傘子,任由雨滴在我的腳上,
正正正!!!
見過我把傘子的人都知道我把傘gai size同我都唔合理gai~~~
但我就係鍾意ar,因為可以..........

仍想念你,若沒結果我愛何心愛著你......唔記得lu

沒有特別的,只是想唱下吧,為記著今天我真的忘記了她。
係我愛佢唔夠深,還是我真的是個不值去愛人的人,
怎麼我好似咁快就忘記左佢,可能係我煩緊其他野,
so~~~~無野lu......

我真係要爭氣d ar,無理由咁少事我做唔到gai
唔講lu...又要睇美鳥