2005-07-22 08:19:09

燃情歲月

究竟點解我會用呢個題目呢?~~~~~
希望有人知啦,因為係一個戲名,由畢彼特主演ga。
近期我個網好似變左電影中心gum,係咁講我d睇後感。

HOYA~~~~~~~~
主角真係找得好,找了一個極似的人,
當然,我依家覺得佢係PK,但戲裡面那種不(基),
真係好鬼佢的感覺。

好慘ga齣戲,不過唔知你地有無人睇過,所以廢事講啦,
因為好長,都唔知點講,總之好睇啦。

不知怎的,連續兩齣戲,都有最親gai人死在眼前,
世上最慘的事。啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唉~~~~~世上最可怕的拍擋,今天睡到一半,
我被一隻蟑螂在我身上行動,我即刻醒晒仲彈左起身,
這~~~難道是提示我已4日無沖涼嗎?

你望出去個窗度,會否見到...

星光閃閃 隔著了窗簾
透射了玻璃窗的雨點
深宵三點 對著誰掛念
貼著被窩想起你的臉
就算 星光不閃現 海天不相連
唯求這生可跟你走到終點
願意 不休不眠 老去數十年
這故事化作了經典
愛一個人原來不容易
為何偏偏最美一刻不可上演
地老天荒誰能不改變
然而這歌聲這歌韻哼了千篇

每次睇完別戀,總是會有下雨天的出現,
令我再想起呢首歌,才發覺,
我原來好鍾意呢首歌,起碼d歌詞仲記得好熟啊。

哈哈,講d衰野先,近日成功找到d動漫網,
HOYA~~~~~~~~~~正野。