2008-01-27 17:56:01笨娃愛玉

【 How long 】



昨天聽RADIO的時候聽到的歌 _

這應該是美式鄉村歌曲吧 ?

個人認為蠻好聽的ˊˇˋ

這首歌收錄在Eagles久違28年的最新專輯

【 Long Road Out Of Eden 】 ((中文翻譯為" 遠離伊甸園 "





How Long – The Eagles

多久 - 老鷹合唱團


Like a blue bird with his heart removed, lonely as a train
I’ve run just as far as I can run
If I never see the good old days shinin’ in the sun
I’ll be doin’ fine and then some

像隻藍鳥被除去了他的心 像火車般孤單
我盡力的跑到我能跑的距離
若我未曾見過天氣晴朗的和煦陽光
我會過的很好

How long, how long
Woman will you weep
How long, how long
Rock yourself to sleep

多久 會有多久
女人仍為你拭淚
多久 會有多久
保持搖滾直到沉睡

Well I been doin’ time in lonesome prison, where the sun don’t shine
Just outside, the freedom river runs
Out there in that shiny night, with blood hounds on your mind
Don’t you know it’s the same sad situation?

在這個寂寞的監獄裡 我過的還不錯 光照不進來
陽光只停留在窗外自由的河面上
再無數個閃爍的海里 腦海裡像有著被血吞噬的影
難道你不懂 這是同樣的悲傷

How long, how long
Woman will you weep
How long, how long
Rock yourself to sleep

多久 會有多久
女人仍為你拭淚
多久 會有多久
保持搖滾直到沉睡


Everybody feels alright you know, I heard some poor fool say (Somebody Ooooo)
Everyone is out there on the loose
Well I wish I lived in the land of fools, no one knew my name
But what you get is not quite what you choose

大家都還挺的住 聽到有些人這麼說著
大家都兩兩三三的在外頭
我寧願我住在愚人國 沒人知道我的名字
但人生總不如你所預期的那般

(Tell me)How long, how long
Woman will you weep
How long, how long
Rock yourself to sleep

多久 會有多久
女人仍為你拭淚
多久 會有多久
保持搖滾直到沉睡

How long, how long (long and drawn out)
Muddy River runs so deep
How long, how long (long and drawn out)
Good night baby, rock yourself to sleep,
Sleep tight baby, rock yourself to sleep,
B-B-B Bye bye baby, Rock yourself to sleep

多久 還有多久
泥擰的河不停的流
多久 還有多久
晚安 寶貝 讓我把你哄睡
安穩的睡 把你哄睡
再見了我的寶貝 讓我把你哄睡




後來繼續聽RADIO的時候,,

主持人竟然說...他們都已經是60幾歲的老杯杯了( 0 口 0 )!!

蝦毀啊?!

但是聲音聽起來還是很年輕啊( 。口。 )

Yo,Men ! 保養的不錯!!( ˋwˊ )b ((被毆