2006-03-15 18:34:09@ 大寶JILL @

沒有天使的日子


三月...三個人走嗎 ?
四月又如何?
五月我生日,很重要的日子,怎過呢 ?
六月的人不會拋棄我~不用想~
之後呢 ? 再之後呢 ??

好早之前,有人問我....
她:〔又有機會喇~你去唔去? 〕
我:〔好想返去呀....好掛住佢地....〕
她:〔果邊正好多...〕
我:〔哈哈...好似話可以停薪留職喎〕
她:〔係掛....個個都返去喎....你呢?〕
我:〔嗯..唔去喇...有更重要既事等緊我,我唔想佢地唔開心..下次吧(笑)....〕

  ..................

做咩會放棄既??是因為我去過嗎.....是吧....一定是....
不是的話..就一定是因為大把機會可以返去....是吧...一定是這樣....
不會是其他原因....不是...... !!

一唸番起自己係因為果個reason唔去,
當大家都答我 :[你就係因為D咁既野放棄呀??] [就係咁咋,唔係掛?!] etc.....
我仲覺得有承諾值得我留下來,會覺得好幸福..
一唸起咁...我就覺得自己好白痴..真係好白痴 !!
因為原來大家都唔會咁唸....
承諾只有單方面遵守...遊戲如何玩下去 ?

點解當初會煩那麼多呀....不是自己好了就可以嗎 !?
成世都做loser!

根本冇人會好似我咁~

婦人之仁!!由細到大都係!
兒嬉嗎?幼稚嗎 ?是嗎...??
 ?...
我不明白.......
我又錯了嗎 ?
............