2006-02-28 22:05:10@ 大寶JILL @

仙境

天涯俠醫

如深呼吸貼近天空愛的心
從天災戰事助人夢裏飛行
願星光終照亮傾出愛的心
微風中笑著願隨互愛精神
心相近 愛越近

似夢似幻似是人生
雖偶遇挫敗有淚印
有淚與共結伴如今
秒秒更逼真
就算犧牲 不需要問回贈
越過胸襟 將會讓過萬眾跳出抖顫

無止境漂泊沒掌聲與歡欣
無聲的國度助人夢裡飛行
願一天終聽著歌聲與歡欣
晨曦中暗地共隨互愛精神
心相近 愛亦更

==============================

今日凍番好多....可能又落雨啦...
而且又大風喎.....陰陰寒咁...
真係凍死人咁囉................
如果佢係度就好喇...哈哈哈

係喎...呢幾日其實都好閒.......
比起之前新年果排,D chinese "擒"攔入disney 既日子...
真係有天壤之別........

不過唔同既日子有唔同既責任既又.......
今日我同個日本人傾計呀~~
我仲叫佢教我用日文講 package check tim呀~哈哈
佢都好細心咁教我喔...哈哈哈....
好可愛呀佢地..嘻嘻^///^

今日送左野俾kellie喇....
唔知佢鍾唔鍾意呢...
不過份心意先係我最想送既野呀 !

仲希呀...ELSA 18/3就走喇...
你剩番既日子要好好珍惜呀...

又出左糧喇.....萬零蚊...都okay既....
雖然比唔上佢呢D上流社會既天之驕子...
不過都夠我用既....
我要努力儲錢...
因為5月要去浮羅交怡~
6月仲要去黃山....
而家都一路實現緊我遊歷大江南北既心願...

浮羅交怡,陽光海灘....
我係florida都感受過唔小喇...
不過今次又有唔同~~
因為同iris去囉..哈哈
如果"佢"都去既...一家開心死我...

同時...都好想好想...快D去睇下 黃山既鬼斧神工...
親身感受一下被喻為[仙境]的"他".......

我要努力呀......!!!