2006-02-27 16:49:56@ 大寶JILL @

無聲的國度

出鞘 ﹝TVB劇集《覆雨翻雲》主題曲﹞


作曲:陳國梁
填詞:許少榮
主唱:林峰


重現世間無匹好兵器
一發招 覆雨驚天地
情和義 不忍捨棄
浮雲共暴雨洶勇 變幻起

縱是渴望逍遙走我路
拋去稀世的劍譜
要逐我夢竟令天震怒
代價太高

風聽我呼招 雲亦替我護法
破空中出鞘
用信心擊退海嘯
偉大雄濤萬世亦照耀

重現世間無匹好兵器
一發招 覆雨驚天地
情和義 不忍捨棄
紅顔舊夢化不盡 劍在飛

雙手都可翻雲覆雨後
一旦所盼皆到手
畏懼他日稱王稱霸後沒有對手

手 輕按刀上
無奈各背負了那不變立場
盡了千杯了恩義
既是男兒絕對未退讓

重現世間無匹好兵器
一發招 覆雨驚天地
情和義 不忍捨棄
仇人為什變知己

重現世間無匹好兵器
一發招 覆雨驚天地
情和義 不忍捨棄
紅顔舊夢化不盡 劍在飛


=========================================

總覺得佢啪唱歌好好聽囉....
好溫柔呀佢把聲........
哈哈哈.......

琴日覆雨翻雲大結果...
我就覺得比較唔夠浪漫....
風同瑤既ending野太小喇......
佢地咁辛苦先係埋一齊...
應該有多D佢地感情上既交流睇下...

難得一個悲劇般沉重既角色,
最後可以擺脫命運既作弄..
點解唔用多D時間讓他們去溫馨一番,
去補償一下之前帶黎既[錯落感]呢...??