2006-02-23 21:22:11@ 大寶JILL @

聽日放假喇~

聽日放假喇~
做咩好呢...........

嗯........本來佢地話去西貢行下ga...
不過我都係唔去喇....
呢一刻既我,剩係想好好地咁訓番一覺....=0=
仲有就係好好咁睇埋[覆雨翻雲]既ending.....

happy ending 喎.....好難得ga....
我記憶中,lam fung 既古裝片...次次都係bad ending 既......
今次竟然有例外.......哈......

嗯....搞到我有D想睇覆雨翻雲既小說tim..........
因為小說,真係寫得非常細緻, 感覺比電視更扣人心絃.....
我睇左小小....係最精華果幾段...
真係好感人呀.....
睇到我有心痛既感覺既..............
特別係其中有一段佢寫.......

[ 龐斑抱我在懷的時候死命問我,
爲什麽要爲了一個女人功虧一簣。

其實我也不知道。也許是我累了,也許是,死在夢瑤手中,
就可以在輪回中再次遇見她。

下輩子,什麽都不再有了,只有她,好不好。]

我又唸起一首歌呀......
================================
終於作了這個決定 別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定
我願意天涯海角都隨你去 我知道一切不容易
我的心一直溫習說服自己 最怕你忽然說要放棄

# 愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
我們都需要勇氣 去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你 放在我手心裡 你的真心 #

=============================================

不過我又一向都唔鍾意睇咁多字既書....一見到就想訓..........=-="
都唔知睇唔睇好呀..=-=