2004-08-30 12:13:37Jhmimy

come back

今天
我要回去了

每次回來
都有很多收穫
經驗的增長
人事的變化
傷的程序也是吧

要回去的感覺就是累
剛剛才捨得把東西收好
就像我不捨把心情收拾好回去一樣
東西很多
每次都是這樣
當我以為沒什麼東西值得我拿走時
就總是有一大埋的東西很想拿走
因為這些都是我回來的証明
縱使有些是痛的證據
我仍很想拿走

我真的要走了
離開....是為了回來

答應你
十月可能的話回來看你

-------------------------------------------
在播著"林一峰"的 could we ever meet??
好和諧的旋律.....好正

familiar voice echoes through my head
calming my mind every word you said
let the world spin outside my window
i don't care

familiar days dry up my soul
and the weather's unpredictable
but you can make me warm so unexplianable

though i have the moonlight guiding me through
this long and winding road
ending or beginning it never shows

something so far but they seem so close
someone you love but you atill don't know
could we ever meet
should we ever meet