2005-04-20 11:04:51飛燕 JERRY

4月20日 早晨

今早打電話比妳, 又是響了很久才聽, 原來妳在聽twins的歌, 聽歌學廣東話.
妳一早睡了, 我有點悶, 我差不多弄好了火車city了. 妳說我不嬲都係這時間睡, 我打來是這時間, 唔...妳像小學生上課呀, 媽媽要小朋友一早睡覺.
妳說我早點打比妳, 妳說同學的工作比妳好, 唔...先做好現在吧, 看到時候吧~
呀...妳今天終於穿裙子啦, 我想睇一下妳的淑女樣. (無咩意思, 我想真係得意的說), 妳又說了拿了畢業證書之後做多一年, 是下年6,7月下工作, 不過我只說玩好, 同學一起我也不放心的呀, 玩好了. 不過這是我最想聽的話.

和妳去看海日子不遠了呀~