2005-03-25 16:52:35飛燕 JERRY

3月25日 今日挺清閑~ (耶穌受難節)

今日係耶穌受難節, 今日開始用一點點廣東話寫文, 相信妳學了一點應該懂吧~
今早一氣過打了2份柯打, 之後我爸又發現有一點錯誤, 之前的了. 之後再打一份.
下午去了旺角看遊戲碟, 太貴了30元一隻, 50元2隻. 之後去了另外一個場, 賣的都沒有我在psp中玩的電車go~ 買也不想買, 想儲蓄多一點, 如果下個月店長打電話來說修不了也可以有$$$買多一台.
我每天也在數, 數我們還有多久見面. 我想妳在我耳邊說什麼什麼.
我係唔會變的(愛), 但身形會變~
無聊時無得玩psp, 好q悶~
好有衝動想買, 但我衝動最大是來武漢, 真想想旅行社買票~
看見直通車住大陸走行, 我也想起我當時在直通車的旅程.
yuki, 今晚學習啦~

題外話:
大陸阿大陸, 比d火車公司私人化啦唔該, 但一定高速化, 加開班次.
10年裡廢棄一半舊寢台車. 高級化, 成為全世界最高速寢台車.