2005-03-06 21:34:51Jermmy

梁淑YU

個個做晒空姐 , 飛晒唔知去邊 , 人呀 , 日記呀 !

LEE 幾日都係功課天 , hea 住咁做 , 總好過趕得叫救命 , 無奈只得廿四小時 , 不能分身 , 如果多個 " 另一個我 " , 做埋另一份 , 個陣真係爽.. 再諗埋星期三 " 古巨基 演唱會 " , " 我們的大計 " , 真的害怕時間唔夠 , 現在 , 唯有拚埋條命頂硬上 ..

今日, 是我的 photoshop 日 , 就來想嘔 ..

總有一日 , 我的腦會overload ,
我會問 , 我為何還要讀書 , 為何 , 為何 ?
我想答案仍是 , 對的 ..
一個人可以再同我講多一次 , 你這樣是對的 , 我只會答 , 答案是死的 ..
多謝你告訴我 , 考得上唔讀係會折墮 ..







努力做功課la , 同學 !


P.s 請為" 我們的大計 "祈禱