2005-02-24 23:17:34Jermmy

盧焦媛

曾幾何時,我唔識得同自己相處,閒時總靠別人來打發用唔盡既時間,以前既「佢」一直埋怨我侵佔他太多太多既時間,又說,無論二人點close,也得留些私人空間........

以前總認為係廢話,自以為拍拖本應如此,可惜換來一句:「就當同我唔係普通男朋友」.....心諗「妖,藉口!食屎啦!!!」

事實係,我真係唔識同自己相處........

獨自既時候,唔知可以做乜野,覺得周身唔自然,覺得好慘,好易感到孤獨,好怕自己一個人,總覺得冇朋友、冇情人既人先會一個人,唔知點解個感覺咁強烈,只清楚我真係好討厭好討厭!!!

時間過去,這些已不出現於今天了!
學懂自處,學曉獨立,我有我玩意^^

就好似lee張相:_
這是我的牆 My Wall@X:_Typecast
好鍾意,貼貼貼!
P.S.除o左d字,冇用PhotoShop做過手腳ga^^
-----------------------------------------------------------------

Yuki:_係啦!!!點解唔係郭品超ga???~_~請問邊個會因為張惠妹而去台灣呀?....喂!我買o左郭品超既Men's Uno呀,借你/你o地睇又點話^^

好過份囉,有人聽日唔得.....
-----------------------------------------------------------------

又突然...愛上去lee個websit:_

http://www.mackiestudy.com/main/index.html

去,聽歌。聽歌,去。