2005-12-26 13:23:57池田侑美

番工la~~~

Accept左個offer之後
仲有兩個weeks既假期…


17-10-05

1ST DAY OF MY 1ST FULL TIME JOB!!!
好緊張!!!
加油!!!

好耐冇試過咁早起身
媽咪臨出門口前俾左封開工利是我
好似好感觸咁喎佢…哈哈…

一番到去
就知道要開buying meeting
救命~我真係好眼瞓囉~頂唔順…

我被assign左去buying team,跟Stanley
佢地會叫帶自己既senior做呀哥/呀姐
好有親切感~
stanley帶我遊左公司一轉
同埋介紹d同事過我識
但係好明顯公司咁多人連佢都記唔哂
莫講話我la


晏晝我o個team請我食welcome lunch
去太古城既一間上海酒樓
席上有位同事問我:
「呀Jen, 你依家有冇拍拖呀?」
「依家冇呀…」
跟住佢就數哂俾我聽公司入面有邊個男仔係single
「呀mark、davy…」
「下??我完全唔認得邊個打邊個喎…」
好攪笑...

番到去冇幾耐就TVB sales team presentation
應該因為大conference room有人用緊
佢地o係我個位前面set up projector present
d同事就全部走哂黎我個位附近

突然同事甲(實程係我個manager)大叫:
「呀jen…o個個就係呀mark la……」
(-_-!!再大聲d丫唔該)
呀mark即刻拎左過黎
同事甲再大嗌:
「呀mark…呢個就係新同事呀jen la….」
「er…hello…我係呀jen…」
尷尬到死左…-_-!!!