2004-06-06 19:43:46尚未設定

懶到出汁.....- -|||

呼~我太懶了....
雖然...我好似未試過唔係懶洋洋咁既樣...wakaka~~~~
一放假就會死人的...
o係放假之前講到乜乜乜....
點知一放假就....乜都唔記得晒....繼續做懶人!呵~
八月要去考日文....點知....到依家我都仲未死去溫下佢....到時fail就好笑囉!
我依家日日都係訓覺~食野~訓覺~上網~睇電視~訓覺....
最近連ICQ都唔開....連ICQ都懶去玩....
我發現....原來我同小丸子係冇分別的...一放假就..........wakaka~~

其實我上個星期二係想update下呢度的.....但係又係太懶...冇update到...
所以依家要update返!

星期一走鬼左去隻麻鷹屋企玩~同佢隻阿b同miumiu玩....
wakakakaka~~~~阿b個樣真係好滑稽呢~~~~~
雖然係靚仔過以前好多.....但係依然都係咁滑稽......wakakaka~~~
佢笑到個牙"較"甩鬼左呀!!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~
到今時今日諗返都係笑到死的........wakakakakaka~~~~
阿廖xx呀~~~阿邊個邊個都唔reply人既!!!
唔制呀!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~XDDDDD