2009-04-06 20:51:20Danny

In So Much Pain!! 新中文版!

Sorry! I can't write in Chinese, My computer is having some problems!!

Thank you all for coming to the show !!! I hope you all enjoyed it !!

Thanks to Taiwan's stupid traditions. on having rehearsals and performance on the same day, we end up dong the show 2 1/2 times on Saturday !!My poor body is in so much pain now, especially my poor knees !! it's hurting so so bad! luckily, I have been sleep all day today, !!

But still, when will Taiwan's so call therater people learn to let performers have a good rest before the show!! When will they ever ! ever going to learn that ......no matter how great a rehersal goes, it is still not as importnat as a great Performance !! Please , Can someone take a note of that !!! Please improve and change!! if the audiences are ever going to see a Great performance !! Changes are ought to be made SOON !!

Danny !!

P.S

Friends Please, make your best effort to come see how I toture my poor knees in the show( still 2 shows in Taipei , 4/23, 4/ 24 )!! Ha Ha !!!I'm sure all the dancing will entertain and move you !!

 http://www.ch5.tv/VOD/content.php?media_id=152948  watch me !!! at around 49 minutes !

不好意思之前電腦中毒了,重灌了!

感謝各位有來看高雄場的朋友,希望你們喜歡,有被娛樂到!

感謝臺灣白痴的劇場作業文化,排練與表演總是在同一天!我們那天演了兩場半(因為除了彩排,外加錄影,還要正式演出)!我可憐的膝蓋!痛到不行!

不知何時臺灣才能學會演出的當天就是正式演出最重要了!沒什麼比讓上台的演出者當天好好休息更重要了!把全部的力量在幕打開的那一刻在舞台上爆發出來!好比當天一直排練–直排練!就算排練到達百分百!到達一百分又怎樣?!誰看到了?(那些該是一天以前的事才對)正式演出時演出者早己累到力不從心了!原本可以達到90分或一百分的演出卻只能呈獻到50到70分的水準給觀衆看!這樣對得起買票的觀衆嗎?而且一點也不愛惜演出者!台灣到底才能改進?!連最基本的都不懂的做!如何進步?錯了幾十年的法方不代表它就會變成對的!!

Anyway,各位朋友們.不管你對劇場表演熟不熟,喜不喜歡,都希望你們抽空來看猤同又熟悉的我的演出!看我是如何虐待我的膝蓋的!

別忘了!4日23 &4月 24日台北新舞臺見囉!

Danny

 

S.Wan 2009-04-27 22:45:29

我是從一個DJ網站的連結到此,不愧是大師,那麼多的豐富舞蹈經驗,這次無機會看到此劇,希望下次有機會可以欣賞到您的舞蹈 ^^

版主回應
哈!可惜!因為我也不知下次何時會在演出!那有空就多來走走看看!希望我很快又有機會登上台灣的舞台! 2009-05-02 03:24:28
小野貓* 2009-04-25 22:43:08

哈哈~~~好一個 台灣白癡的劇場作業文化

超級認同的你的!!!! 我舉雙手雙腳拍手叫好...
YA~~~結束囉。

版主回應
可以休息了!可是以後碰面的機會就少了!大家都各自往不同的方向奔波了! 2009-05-02 03:26:38
Alex-艾力克斯 2009-04-25 10:26:03

親愛的Danny,
我是昨天4/24去新舞台欣賞貓的天堂演出的一個普通觀眾。
原本沒有期待很多的戲,確被你的精采演出所感動與震撼,你的肢體、動作以及那超乎想像水準的舞蹈專業,讓我深刻感受到了Tiger的內心世界以及情緒,尤其Tiger在哭泣母貓死掉的時候,我深深受到感動。
太完美、太棒了。
好不容易找到你的爵士舞述館,因此,特地來此留言,向你精湛的演出致敬。

~還有,辛苦你的膝蓋了。

Alex

版主回應
Alex,
謝謝你來看演出!沒想到我沒沒無名的小網站你都找得到!厲害!厲害!很高興有人被我的演出感動!只是好奇,你既然不是很期侍你怎麼會來看這齣戲呢?而且它並沒有太多的宣傳!
所以來看演出的大多是朋友!(謝謝各位親朋好友(樁腳)的掌聲!!哈哈!)
也謝謝專程來留言鼓勵的大家!
2009-05-02 03:19:30