2009-11-14 01:11:58瑪姬

現在的小孩怎麼了?

為慶祝christina 最後一個單身o既生日, 我地去左日航豪食buffet....勁鍾意d 甜品, 尤其是個creme brulee....





同佢地傾左好多關於學生o既o野...發覺伊家o既小朋友, 同想當年o既我地好唔同....究竟, 他們怎麼了?

伊家o既小朋友, 或者好多都被寵壞左, 真係要風得風, daddy mammy 錫到火農....唔知係咪因為咁, 佢地對一d 對佢地好o既人同事, 唔識得去講"多謝"...就係咁, 搞到人地覺得自己好一廂情願, 自己拿來.....伊家...我好驚會有人同我講...."又無人要你咁做...." cowbie....我真係明白你o既感受....

隨著無帶書, 唔做功課變得"普及化", 佢地唔覺得呢d 事係有問題, 唔會主動話比老師知, 淨係坐o係度等老師發現....連一句sorry 都懶得講....

你要去行東, 佢偏要跑去西, 話左唔好做o既o野, 偏要去做, 呢個真係所有處於反叛期o既小朋友o既特點...唔識得去care 人地o既感受, 唔會appreciate 人地為佢地make o既effort...每一次想佢地做一d 你想佢地做o既o野, 都好似要用到一個"求"字....點解要咁???

教左書咁多年, 第一次咁frustrated, 兩日來訓唔到五個鐘, 伊家明明好累, 但係都係因為多野想而訓唔著, 但願我對所有人同事都唔好咁上心, 咁我就唔會咁辛苦.....只可惜, 我天生就係對任何事都上心o既人...其實, 我係識想點樣去放開懷抱o既, 只不過, 當我每日都要面對同樣o既遭遇, 點都會有d 唔開心...慶幸o既係, 我唔會自怨自艾, 每次對住以上提及o既學生, 我都會想下點同佢地溝通, 有d mud 我可以為佢地做....就係因為咁, 我o既使命感會更大, 除左教好英文之外, 我好想佢地出來係一個"人", 仲要係一個"好人"....

由始至終, 我相信佢地遲早都會有叮一聲醒o既一日...只不過係時間o既問題....不過, 我會好有耐性咁等.....

今日, 因為facebook 某一d 事, 令我覺得好心痛, 所以同2E 半班講左好多野, 唔知佢地get 到幾多, 但係, 起碼我盡左我o既能力, 我要講o既係, 發生呢d 事, 我無辦法坐視不理, 因為, 我promise 過我自己, 我唔可以再比以前o係郭中發生過o既事再發生多一次....我o既教學生涯絕對唔可以再出現同樣o既遺憾....因為, 我愛我每一個學生!!! 每一個學生都應該受到尊重...記住, 唔可以講自己o既快樂建築o係人o地身上....

仲有o既係, 衷心咁多謝3A o係我hit rock bottom o既時候扶左我一下, 真係好感動....你地同我講o既每一句說話就好似我今日d 眼淚咁收返晒入去....入晒我個心度.....多謝你地....

我會繼續咁愛我每一個學生....我要用我d 愛心浸死佢地.....看招!!!!

 

energy 2009-11-21 00:43:07

對於"伊家o既小朋友"
諗法一樣
可能我諗得仲極端
依家既小朋友真係越黎越naughty
當你冇到咁
又不分尊"俾"
冇大冇細
依家d細路真係好難教
就算係屋企點教好佢都好
出到去都會比佢d friend帶壞
仲身處係一個物質豐富既世界
佢地只係注重自己
都唔理下人地
做野又(唔經大腦)<--科學根據係經既
又"串串公"
又唔做運動
個個都係死肥仔

算啦
呢d野都唔係由我地話事
我地理都唔理得咁多嫁啦

DON 2009-11-14 14:59:28

唔好話妳丫,,,
我都覺得依家ge低form同我地5年前ge低form唔同左-.-
依家果d F.1都好X串..