2009-11-05 23:58:52瑪姬

Inspirations



今個星期, 有三日都係做到七點後先走....發生o羊事呢???

不過, o係咁忙o既日子, 我都去左看michael jackson o既this is it....唔可以話好好看, 但係我都係認為係今年必看o既戲....真係好感動...原來michael jackson 唔單止係一個跳舞好叻o既king of pop, 佢對成個concert o既製作係100% 參與, 練歌同編曲都係一絲不苟, 仲要好清楚每一粒音同埋自己想要o既旋律....而最感動o既係...佢實現左好多人, 包括dancers, 和音歌手o既夢想...d dancers 唔使跳舞都會o係台下看住mj rehearse....仲要比晒反應....可想而知佢地有幾愛mj....看完this is it...突然覺得好感觸...伊家成日都咁想...我伊家o既夢想, 係想好似mj 咁, 對人地人生起左一d 作用, 好想令到學生覺得自己係幫到佢地o既成長....我唔想只係人地人生o既somebody...而係一個佢地會記得一世o既人....真係好想, 好想做到!!!

琴日放學之後帶學生去看左nick vijicic 個talk....淨係看佢個video 已經好感動....一個天生無四肢o既人, 伊家擁有兩間公司, 識游水, 踢波, 周遊列國同演講.....佢做到好多, 好多正常人做到o既野, 佢o既生活比任何人都精彩.....最impressive o既係....he doesnt think about what he doesnt have, he thinks about what he has....真係好感動....無錯....我地要感恩我地伊家擁有o既一切, 要知足, ...要堅信 nothing is impossible....

今日等學生幫手拿班衫返學校, 真係好彩有佢地肯幫我地出旺角拿衫....仲要你地o係出面等咁耐....你地返來o個刻真係好感動.....o係等佢地返來期間, 架到inun 同karry....傾左好耐....希望我d notes 幫到你地.....你地知我幾時都撐你地的!!! 最感動係佢地臨走o既時候, karry 同我講....好耐都無遇過好似你咁o既老師.....我會努力咁繼續燃燒我團火......佢係唔會熄的!!!!! 聽到佢地o既說話, 我真係充滿力量....好rewarding...我真係無入錯行....我唔可以話自己係一個好好o既老師, 但係我可以話, 我係會好好好盡力咁教好我o既學生同埋比一個好sweet 好blissful o既school life 佢地.....好想為佢地make a difference....karry and inun...謝謝你們帶比我o既inspirations...

相@宮心髻.........wakakakaka

Cherry`@4A 2009-11-08 21:08:48

o hi yo!!xD`
miss lai~~
我黎啦@.@"
最近忙到傻左..xDD`
上左F.4..
忙到呢...
難以易容..-0-"
真係每日都要走上走落..
辛苦~~-______-"
而家你做左4D班班主任..
只有上文學個時先係課室門口到見到你好忙咁衝出黎..
有陣時就係樓梯到見到..
都係say個hi之後就bye.. ._.
真係呢..
傾計既時間都冇.."
我有諗過搵你一齊食飯架..= v =
但係我又怕你好忙..
之後我又要趕返返學校喎..
所以就唔好啦..=3=
得閒D真係要搵你一齊食飯!!xDD`

P.S::
H1N1里個流感雖然話係比之前少左..=3=
但係都唔好忙到唔記得要抖下丫!!
記得每日都要抽D時間出黎休息丫~
唔係抵抗力唔夠..0.0"
咁就有機會會病架啦..
知冇?=]