2003-12-03 01:56:00Jan 滔

面對

仲有半年,我就會由一個兼職學生變成雙失中年,好可悲,亦都好可怕!
今晚出去聚既時侯,B組D成員先呻緊俾工作逼死,一個就話份工學唔到野,無前途,另一個就話將會加入廿五萬失業大軍行列!聽完之後,我更加怕搵唔到野做,畢竟我覺得自已真係仲末夠料成為一個desiger!我真係唔敢想像我用o左三年時間讀完design 之後,我會做一D完全同design唔關事既行業,如果係咁,我諗我會睇唔開,諗諗下,我個腦出現既畫面係三條戊利係大嶼山既渡假屋裏面開行冷氣咁燒緊野食!
其實我係o個D適應力好強既人,而且我亦深明馬死落地行呢個道理,我唔怕做野辛苦,時間長,人工奀,我淨係想由低做起,去捱,去學,捱唔捱到出頭都係題外話,但點解都好似咁難咁既,我而家真係好迷,仲迷緊路!原本我今日好開心,因為佢,但係而家,唉...最衰想佢倍下我既時侯,佢又唔得閒,不過我唔會怪佢,因為人地無理由24小時都stand by,睇你幾時唔開心,再o黎安慰你o架o麻,更可況我都唔捨得怪佢,我淨係知道我呢一刻好掛住佢...