2004-09-23 19:13:38尚未設定

昨晚SSA Pub Night
本來阿Ben 叫我7:00食dinner,因為我要練劍,冇去到。

組仔阿(方方土)、阿Jim 冇來到,
Freda同阿朗就後到 ...
阿Mike、Wilson、Navy、春、bee、Andy、阿蚊都有來walk in,反而本來有去SSA o'camp的就不見了

Pub Night 自然唔少得有酒飲,我一到就飲左成枝
之後玩大話盅輸左,又飲
可能飲得急左少少,飲完就High High地

之後,鬥快隊酒比賽又飲,開始醉
要返家,都唔敢飲得太多
原來自己酒量幾淺

估歌仔、Magic表演睇,雖然表演得麻麻,但大家似乎看很得頗高興
其實玩什麼都已沒所謂,大家志在聚眾整晚盡興

羊羊、Mike、怡似乎很悶,全程都坐係度
麻麻地飲得...
後悔叫左佢地來玩,反而悶親佢地,不過佢地都好比面咁來左>_-
特別係羊,悶到成晚冇咩表情,之後仲早走去食ICE cream-__-

玩到high high地,d人就起訌做人
家謙第一個比人做,之後係阿Ben、八爪、阿曦 ...
我都俾人做左兩次,連Freda都比人玩....-_-次次都係佢"
不過大家可能玩得太創,玩得過左火,有人被連con 七、八次,好嬲....
真係好對唔住...我都係有份玩果個麻...
唔好嬲啦....sorry

最後跳舞,但係我最後冇跳到....
成場都唔知可以同咩人跳 超悶
而跳既人都唔多,幾個咁啦

八爪抽到成箱杯麵,有排佢食

很大壓力,趁Pub night飲飲 借醉發洩一下
醉了 變得大膽 什麼都敢試 很健談 大叫大嚷 胡鬧一番
醒了 感覺卻很空

其實 酒醉比沒醉更清醒
醉 做什麼事都依本意而行
清醒 反而很迷失 太理性


玩完,覺得麻麻地開心 ....

我不要再做大悶蛋-_-
--------------------------------------------------
後記:
阿lim講我知,阿ben同freda係我走左之後飲得勁醉!
胡言亂語
阿ben仲嘔,結果要阿朗抬屍返hall

飲得多左 今早人人冇精神上堂
很辛苦 ....


之前果篇俾我cancel左,果時酒未醒都唔知自己記緊d咩,好亂-_-