2008-02-04 00:37:57Jan

突然更新下……

唔系有兩位仁兄
好無聊甘向我提起
我都真系完完全全忘記
呢個新聞臺的存在

記得上次入黎嘅時候
都仲系1千三點擊率度
今次一望
哇 有千八啦!!
結果望下阿鋒同學個新聞臺
九千幾喇……

好!唔講傷心野~
距離上次更新都兩個幾月喇
中間發生大大小小都幾多事
不過真正值得講嘅
都得兩三件

首先重大之重大——
九年之后
我終于同我班小學同學聚左一次
真系好奇妙
熟悉而陌生的人
陌生而熟悉的感覺
pizzahut中嘻嘻哈哈
優力峰中聲嘶力竭
原來到最后 最有感覺
系半夜兩三點
幾個人 少少紅酒
就可以開始回味小學的趣味
嗯 好有feel
真希望下個聚會不要又等九年
但系又怕時間不夠 醞釀不出這種味道
嗯 好矛盾……

今年冬天特別凍(呢句好行)
感覺身體總是懶洋洋
腦袋中卻很多想法
想這樣 想那樣
想去逛花市 順便睇下友人系咪真系開檔
想去飲早茶 好耐都冇食過晨早d鳳爪
最想就系約幾個好耐冇見嘅朋友 一齊系暖到死嘅cafe入面吹水吹天光
結果
除左開始幾日
基本上就系喺屋企
攬住個暖水袋
對住部腦
系甘同阿媽叫凍……
今日凌晨四點的時候
我黑媽媽喺房對住屏幕
發現自己開始呵到白氣
喺房 喺自己間房居然會發生呢件事
上一次見喺睇電影
“I see dead people……”
我情愿自己撞鬼都唔想接受
自己間房凍到呢個地步嘅事實……

次次都要架喇 講d高深野
世事永遠你都估佢唔到
正如我點都估唔到
小學個班曾經試過半個班男仔中意一個女仔一樣
我以為身處過最團結嘅班
背后都甘多故事……呵呵 真系很有趣的故事

其實高中畢業之后
每次同翻友人飲野
都會有新發現
原來誰誰誰高中時點點點
次次我都很震驚
友人卻全部很清楚的樣子
看來我的中學生涯真的很世外高人……

考試全過了
六級雖然聽力時曾經放空一段時間
但感覺仍比上次好(不包分數會高過上次)
今年雪特別大 希望兩個貴州的同學冇事
過幾日阿鋒同學生日 生日快樂
何晶份生日禮物 我盡量買啦 雖然毫無頭緒
下次更新都唔知幾時 可能聽日 可能下個星期 可能下個月 可能冇下次
系甘啦……
seslly 2008-03-27 21:13:46

哇```小學聚會
曾經我地都同間小學喔``
早知同埋你一齊去啦`
睇下記得幾多個``哈哈

TIC 2008-03-06 00:37:14

兄弟~你好啰嗦.呵呵
我得闲都上嚟睇睇架~

YOYO 2008-02-04 20:15:25

hohohoh
见到你个签名就即刻上黎睇下有乜睇啦

小学聚会都可以甘过瘾?
佩服啊
不过我地无。。