2004-11-05 00:56:23hahahajamie

尋開心

只睡了約兩小時
加上呢排嚴重唔夠訓
十八萬個疲累!

辛勞過后
用了三十大元去買小玩具
但已經可以使我很開心呢~

也許我的命是只會抽到配角...
雖然亞jack都得意
但係我最想抽中既係老米
這也是我買它們的原因

--------------------------------------------------------------------
亞麗@廣末涼子+酜崎步+宇多田光
一個字: 勁!


--------------------------------------------------------------------
誰是我的