2003-07-03 19:04:29珍妮花

衰鬼上帝

之前寫過一篇關於呢套戲既野, 但我發現我錯了.

前幾日同一位姊妹講開, 佢話呢套戲其實係好正面既. 對於非基督徒, 可以當係哲學片, 啟發你去諗野; 對於基督徒, 有好多信. 於是我就去左睇.

戲中解答左唔少信仰上既問題, 例如點解神唔係所有祈禱都答允? 自由意志 (Free Will) 既意思等.

我覺得係而家既電影當中, 佢係一套好值得睇既戲. 係現今社會入面有人咁專一愛自己既女朋友, 真係難得. 又鼓勵大家祈禱喎(女主角常為男主角祈禱). 最後一幕好感動, 講到男主角死左, 上帝就問佢: Do you want her back? 想唔想要返個女朋友, 佢話: No. I just want her to be happy. 嘩, 好正呀!

仲有好多message, 例如, 唔可以改變free will既情況下, 點樣另一個人愛你? 上帝話, 我都好想知. Jim 又同佢既敵人和好啦. 又講咩係miracle 啦....

計Truman Show之後好欣賞既一套戲!! 有d覺得佢係福音電影添呀!