2005-10-29 19:34:44飛天神經豬

笨豬一條...人生染點

經過左一年多的洗禮, 同佢的關係......又回復到最初....大家好像沒什麼發生過, 一起去吃飯, 去打golf, 什至拍照可以"攬頭攬頸"... 可惜大家的心態都變了.

剛剛看回一年多前的文章, 突然覺得自己像"笨豬一條" @@" 唉.. 0個時點解自己咁鐘意佢? 為左佢令我唔開心左一段頗長的時間. 原因? 是因為他不愛我, 還是他要愛她呢? 雖然故事已經完結左, 就好似一部"大長跟"或者"金枝玉葉"播放完畢一樣. 係呢一年, 我睇到好多人性的醜惡. 點解一個外表清純的女子, 可以咁恨毒? 點解佢可以離間一個跟我那麼要好的朋友? 難道有她就沒有我? 今天她已經消失於他的世界裡, 可是這一道傷痕, 我想比什麼都來得狠, 就像人生多了一個染點.

"密實姑娘假正經"呢句說話, 今時今日我終於深深體會到. 一個你對她越好的人, 原來背後可能是最傷你的一個.... 寫到這裡也不知要寫什麼, 只能說一句, 我的人生因為她有了染點. 而且一生不會磨滅.