2004-07-14 16:56:09飛天神經豬

女人三十...

今朝無無聊聊係度搵衫洗頭沖涼, 突然腦裡面閃左個好強烈的問題出黎. 女人三十究竟係一枝花定係...

女人三十後生咩, 又唔係喎, 點同人地十八廿二比, 但係話老咩, 你有幾老呀. 人地五六十歲就話退休0者, 你三十歲想退休, 唔係嘛...

係啦! 係啦!就係咁啦! 咪係囉, 如果三十歲家陣先無左份工, 你話我點死, 真係唔知點死, 退休又話你後生得濟, 但係重頭開始咩, 人地會問”阿姐, 你今年幾大呀. 家下先去學野, 係都搵d青春少艾啦, 駛鬼搵你咩, 咁老你重記唔記得架. 都係番屋企等消息啦." 

唉! 一下子真係好灰, 原來我真係咩野技能都無架, 原來我無左呢份工, 我就會變左癈人, 原來我係呢度做左咁多年都係浪費時間架. 咁...咁點算? 繼續係度浪費時間? 等運到可以捱到退休或者嫁個好老公. 定係家下臨老先黎搵野學呢? 究竟我又可以學d咩呢? 好多問題, 好多問號, 一時間我先發現我無咩主意, 原來我可以一d居安思危的感覺都無, Oh~ My God~