2005-09-14 20:11:02Jac

禍不單行

九月睇黎對我十分不利呢
先係一開學就有開心遊戲玩
日日玩育成
(其實好"開心"呢
睇下我d組員既表情就知啦)

到今天,終於唔駛玩開心遊戲
但係冇做功課
俾Wu Chan 點晒相
係點晒相
佢成堂講左三次" ONLY you didn’t do the questions !"
係"ONLY" ar
只怪我太誠實了
我深信一定唔會係only 我架!
Wu Chan 我對你好失望呀.....
問人有冇做功課,當然係人都話有啦
Q知咩!
我又死蠢,唉,唔夠訓真係唔夠佢玩

最後放學...又玩遊戲?!唔係gameover 左咩? con 機乎?
這是我應得的獎勵?......