2009-05-19 02:17:48JACK

1st Lady-Time

I know it hasn't been too long but I love you so ,
Don't care what people say, I just wanna let you know ,

我清楚時間上並不太長,可我卻這麼愛戀著你

別管外人的閒言閒語,我只不過想讓你明瞭
Without you I'd be so confused, I'd be lost *at heart*
You’re like the fire in my days and heart, you’re my spark ,

若少了你,我只會惶恐;我會迷失──在內心深處

你就像是我白晝與內心的熊熊火焰──你是我的花火
Like my soul mate, make me blush when I see your face ,
The one I wanna be with when I wake up everyday,

你像我的靈魂伴侶,每當見到你,我臉就紅了起來

你正是我每天醒來時,想陪在身畔的佳偶
And if we're havin' problems I don't wanna see you mad ,
Cause your like the air I breathe, you’re all that I have .

倘若我倆有問題之際,我並不想看你發怒抓狂

因你是我的氣息──我擁有的一切

You, all that I need, set my life at ease
And I love (and I love) boy I love you

就是你──我要的所有──平撫我的生命

而我深愛著(深愛著)──男孩,我愛你!

The very first time that I laid eyes on you, I knew,
There was a vibe, a special one between us two,

當我第一次將目光,投射到你身上時,我就曉得了:

有種特殊的氛圍──就在我倆之間
There are many seasons to be spent that we'll go thru ,
Even thru the cold weather you know I'll hold you .

我倆將共同度過許多個的季節

你曉得的,哪怕是再凜冽的天氣,我都將緊擁著你啊!

I know I make mistakes but I'll never stop low,
You’re the motivation for me reaching my goals,

我清楚我犯了錯,可我情緒卻不會低落

你是我的原動力,助我達成目標
Your the one and only one I'm thinking about ,
You already know this but I wanna say cause you’re…

你是我心中想得到的唯一,你也早就知曉這點

但我還是要你清楚──只因為你……