2011-04-03 16:05:04Jackma

7月19日

唉,可能因為尋晚唔夠訓ge關係,搞到今日返工時頻頻做錯野...T.T
首先就係幫d書加d磁帶時,一個唔小心整爛左一頁紙,成頁俾我抆左出黎,尾後叫做勉強地修補番...=.=
之後又去左print lable,可能新年個時冇乜點做過,依家做起上黎樣樣都唔熟手,一係印得唔夠對位,一係貼落本書時貼得唔夠正,結果俾阿head彈番黎幾次重新整過...~_~
有次又貪方便,唔按步驟直接按視窗個"print", 點知部電腦以全螢幕ge方式列印資料,搞到雞手鴨腳...>.<
 
依家先明白咩叫千年道行一朝喪,無論之前做得幾咁小心仔細,只要有一次做錯野,人地對你ge信心就會大幅度下跌,雖然今次阿head表面上都好似冇乜野,但憑語氣同自己ge良心都覺得過意唔去,唉,之後要早睡早起身體好呀!!!

跟住返黎個時,行行下突然身邊有個操普通話的中年婦女同我講野:
"你好,能聽普通話嗎"
"可以...(吧)"
"我是從內地來的,不過現在因為身上都沒錢了,不知道可不可以借我一點錢,讓我去吃一頓飯,你不相信我,我可以給你留下地址電話啊, 大家都是中國同胞,幫忙一下吧"
(心想: 呢d案件報紙都報道過n次了,估唔到今次有幸俾我遇到~~wakaka)
"不太好了吧, 不好意思" (轉身走人)
"先生,等一下..." (再糾纏都晒我時間,雖然好想同佢再玩落去...o(>o<)O )
 
睇個女人身光頸靚,講野時又超有禮貌咁,當其時真係有d半信半疑...

決定盡快過香港喇~~事關今日睇到梁芷珊ge文章,話佢自己今年係書展度出版左<<100個有生之年必須擁有的愛情感覺>>~~>.< 一定要飛去支持啦~~! 可惜自己話冇時間搞簽名會 T.T



-20/7/2007-