2009-05-12 01:39:40Jackma

5.12

終於搞掂論文篇初稿
send俾老師一瞬間簡直好似完成使命咁
感動但不落淚
明知往後仲要彈番轉頭修改

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=

又到5月份
舊年呢個時候我都返左黎屋企
仲要日日走去路氹學車
仲過緊大三ge生活
仲諗緊師姐咁就畢業喇
仲慶幸緊自己仲有一年讀書時間
仲知道四川大地震死了不少人

依家咁就過左365日
原來唔再係P牌仔

原來我都大四了
原來仲差個半月我就要畢業喇
原來已經要面對現實社會
原來大家還忘不了那份傷痛回憶再次流淚

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=

身在大陸的時候
用盡各種方法也要上新聞台更新瀏覽
回復正常網絡後
又變得懶洋洋甚少關注

人總是犯賤的

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=

家人需要換電話
剛好CTM推出甚麼上台購機優惠價
看似日後有需要的我便做了一次豬仔
給我換了一張全新3G SIM卡
陪伴了6載的舊卡被取消
卡內僅存的十幾條短信也無法轉移
只好把它永遠留在過去

=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=

武漢那邊好像氣溫頗高
而且又將要降大雨
火車之旅
很快便要獨自踏上

 

上一篇:衝刺

下一篇:回憶的聖誕節