2006-01-17 11:28:32Jackma

澳門,我返來了!

返左黎澳門都有4日了(咁快就過左4日......),但遺憾的是我ge第一次同朋友見面竟然就咁俾豐呃殺左...(知道咁我扮睇唔到佢好過la)

想番第一日返到家中,第一個迎接我ge就係阿妹,看看屋企環境,可以話沒有甚麼變動,四季如常,所以我亦在2,3秒內再次融入這個家中,放下超特大超重ge爬山背袋,除鞋後,咦!?我對拖鞋呢? 唉,一直收埋左仲未攞番出黎。洗個臉後,oh~我條私家毛巾呢?又要搵番出黎用...之後第一餐餸就係燒肉了~~如果唔係俾我再見到這美味的燒肉,我一早就忘記左有呢樣食物ge存在...= =

回到家中,我才發覺自己以前在家裡其實有很多習慣,到了武漢幾個月幾乎忘記了,直到返來後身體順自然咁做番出黎@_@
1. 一返黎即隨手放低我個銀包、手錶、紙巾、電話在組合櫃上。
2. 之後打開雪櫃拎樽私家樽飲水(剛回來時個樽俾阿妹霸埋黎用...)。
3. 坐低除鞋開著部電視睇下有咩睇。
...... (一時間又諗唔到...)

之後個幾日大多在家(苦練DX)或者出去買下野(陪我阿妹買手提電話>< 睇黎我都好快要跟下風 = =v),暫時未曾約過人出去一聚。

上一篇:捱一捱夜...

下一篇:懶...